آموزش کسب و کار

آموزش جدیدترین و کاربردی ترین نکات بازاریابی و فروش مدرن

آموزش کسب و کار

آموزش جدیدترین و کاربردی ترین نکات بازاریابی و فروش مدرن

ما در این بلاگ شما را با جدیدترین و کاربردی ترین نکات در حوزه کسب و کار آشنا خواهیم کرد و شما می توانید با اجرایی کردن راهکارها، کسب و کار خود را حفظ و توسعه دهید.

  • ۰
  • ۰

کسب و کار خانگی این سال‌ها دچار تغییر و تحولات زیادی شده است.

خیلی از افراد برای راه اندازی کسب‌ و کارهای خانگی، با کمترین امکانات و هزینه، اقدام کرده‌ اند.

ولی به راستی برای موفقیت در کسب و کار خانگی و کسب درآمد بالا چه اقداماتی لازم است؟

آیا همه کسب و کارهای خانگی درآمدزا هستند؟

فروش محصولات خانگی با فروش بقیه محصولات و کالاها چه تفاوتی دارد؟

و سوالاتی از این قبیل باعث شده است تا ما در مقاله فوق به کسب و کار خانگی و بررسی ۳ راهکار تاثیرگذار جهت افزایش درآمد و فروش از محصولات خانگی بپردازیم.

۱.بازاریابی چند کاناله

قلب تپنده درآمد زایی هر کسب و کار مخصوصا کسب و کار خانگی، بازاریابی است.

یک کسب و کار خانگی باید با استفاده همزمان از روش‌های مختلف بازاریابی، در مرحله اول مشتریان زیادی را متوجه محصولات خود کند.

همچنین یک کسب و کار خانگی در مراحل بعدی فروش باید به سراغ جذب مشتریان و تبدیل آنها به مشتری شود و کاری کند که آن مشتری خرید خود را تکرار کند و به مشتری وفادار تبدیل شود.

بازاریابی چند کاناله ترکیبی از بازاریابی حضوری، تلفنی و اینترنتی است که هر کسب و کار خانگی باید متناسب با محصولات و خدماتی که دارد، آن را اجرا کند.

یک کار خانگی در بازاریابی حضوری می‌تواند روش هایی همچون استفاده از تبلیغات سنتی، تست رایگان حضوری محصول و همچنین ارائه محصول به‌صورت حضوری به مشتریان هدف را اجرا کند.

همچنین این نوع کسب و کار در بازاریابی تلفنی باید با مشتریان فعلی و جدید تماس‌های مختلف در فواصل زمانی مختلف برقرار کند و با توجه به نیاز مشتری به ارائه محصول خود بپردازد.

این نوع کسب و کار همچنین در بازاریابی اینترنتی می‌تواند با استفاده از شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و وب‌سایت‌های واسطه مانند باسلام و دیجی کالا و همچنین تولید محتوا به صورت مستمر و بازاریابی محتوایی مشتریان زیادی را از طریق فضای اینترنت به خود جذب کند.

به طور کلی هر کسب و کار خانگی هرچه بیشتر بتواند با استفاده از بازاریابی چند کاناله، خود و محصولاتش را بیشتر به مشتریان نشان دهد، احتمال جذب مشتری و افزایش فروش و درآمد خود را بالاتر خواهد برد.

2.استفاده از ویدیو

این روزها به واسطه شرایطی که در جامعه حکمفرما است و همچنین پیشرفت سریع تکنولوژی، افراد ساعت‌های زیادی را جهت سرگرمی و کار در فضای مجازی سپری می‌کنند.

با توجه به تحقیقات بدست آمده، بسیاری از افراد روزانه ویدیوهای مختلفی را در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و رسانه های ویدیویی مجازی مانند آپارات تماشا می‌کنند.

یک کسب و کار خانگی می‌تواند با استفاده از این مزیت و موضوع، یکسری ویدیوهای متنوع و مختلف را تهیه و پخش کند.

ویدیوها برای این نوع کسب و کار می‌تواند شامل ویدیو معرفی محصول، ویدیو نظرات مشتریان راضی، ویدیو پشت صحنه ساخت محصول و مواردی اینچنینی باشد.

نکته بسیار مهم، پخش و توزیع ویدیوها در فضای اینترنت است که باعث بیشتر شناخته شدن کسب و کار شما می‌شود.

یک کار خانگی می‌تواند با استفاده از رسانه‌های مجازی ویدیویی مانند آپارات، تماشا و …. و همچنین وب سایت خود و وب سایت‌های واسطه و البته استفاده از اینستاگرام، پیام بازاریابی خود را از طریق ویدیو به مخاطبان برساند.

3.قیمت گذاری هوشمندانه

یکی از مهمترین مواردی که هر کسب و کار خانگی باید به آن توجه کند، قیمت گذاری هوشمندانه محصولات، کالاها و خدمات خود است.

قیمت گذاری از این جهت پارامتر مهمی می‌باشد که خیلی از مشتریان در شرایط فعلی بازار برایشان اهمیت دارد و همواره پارامتر ارزیابی قیمت، کیفیت محصول است.

یک کار خانگی باید متناسب با کیفیت محصول، مشخصات مشتریان هدف، قیمت رقبا در بازار،هزینه‌های تهیه محصول و … یک قیمت هوشمندانه برای محصولات خود در نظر بگیرد.

قیمت گذاری برای محصول به صورت کلی می‌تواند شامل محاسبه قیمت تمام شده ساخت محصول باشد و سپس با توجه به عوامل مختلف مانند رقبا، کیفیت، بازار هدف و … مقداری به قیمت تمام شده برای ارائه به بازار اضافه شود.

به صورت کلی در این مقاله ما به بررسی روش‌های افزایش درآمد و فروش یک کسب و کار خانگی پرداختیم.

روش‌هایی مانند بازاریابی چند کاناله، استفاده از ویدیو و قیمت گذاری هوشمندانه را بصورت کامل شرح دادیم.

روش‌های دیگری هم وجود دارد که در مقالات بعدی به آن بصورت کامل خواهیم پرداخت.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی