آموزش کسب و کار

آموزش جدیدترین و کاربردی ترین نکات بازاریابی و فروش مدرن

آموزش کسب و کار

آموزش جدیدترین و کاربردی ترین نکات بازاریابی و فروش مدرن

ما در این بلاگ شما را با جدیدترین و کاربردی ترین نکات در حوزه کسب و کار آشنا خواهیم کرد و شما می توانید با اجرایی کردن راهکارها، کسب و کار خود را حفظ و توسعه دهید.

  • ۰
  • ۰

تولید محتوا با گوشی موبایل به یکی از راحت ترین و سریع ترین روش های تولید محتوا و جذب مخاطب و تبدیل مخاظب به مشتری تبدیل شده است.

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تغییرات پی در پی در نحوه و سبک زندگی ما انسان‌ها در جامعه، روش‌های کسب درآمد هم دچار تغییرات گسترده‌ای شده است.

 همانا تمام کسانی که کسب‌وکاری در حوزه اینترنت دارند و در شبکه‌های اجتماعی و حوزه وب فعالیت دارند، می‌توانند با تولید محتوا و توزیع آن در فضای اینترنت، مشتریان و مخاطبان زیادی را به خود جذب کنند و درآمد و فروش خود را افزایش دهند.

یکی از شیوه‌های جذاب و کم هزینه برای تولید محتوا، استفاده از گوشی موبایل است که در ادامه به ۷ ایده بسیار مهم و کاربردی اشاره خواهیم کرد که فقط با یک گوشی موبایل می‌توانید محتواهایی جذاب برای وب سایت و شبکه‌های اجتماعی‌تان تولید کنید.

۱.تولید محتوای ویدیویی

شما به عنوان یک تولید کننده محتوا می‌توانید با گوشی موبایل ۴ نوع ویدیو را برای محصولات و کسب‌وکارتان تولید کنید. دسته اول ویدیوهایی درباره معرفی محصولات، نوع دوم معرفی برند و کسب‌وکارتان، دسته بعدی ویدیو راهنما یا آموزش صحیح استفاده از محصول و دسته آخر ویدیو تبلیغاتی درباره یک جشنواره فروش یا رویداد خاصی که در حوزه کسب‌وکارتان قصد اجرای آن را دارید.

2.تولید محتوای صوتی

یکی از راحت‌ترین و سریعترین روش‌های تولید محتوا با گوشی موبایل، تولید محتوای صوتی با گوشی موبایل است. بدین صورت که شما در ابتدا باید نرم‌افزارهای رایگان ضبط صدا را دانلود کنید و در ادامه به راحتی می‌توانید صدای خود و دیگران را ضبط کنید و سپس با استفاده از نرم‌افزارهایی مانند adobe Audition  آن صدا را تدوین و آماده عرضه کنید.

3.تولید محتوای متنی

یکی از محتواهایی که هر تولید کننده محتوا باید برای یک وب سایت تولید کند، محتواهای متنی شامل مقاله، خلاصه نویسی، ترجمه و مواردی اینچنینی است. شما می توانید با استفاده از برنامه های note  که بصورت رایگان در کافه بازار و همچنین google play  و یا apple store  عرضه می‌شوند استفاده کنید و متن‌های متنوع و جذابی را برای یک وب‌سایت تهیه و آماده کنید

4.استفاده از گیمفیکیشن

یکی از جذاب‌ترین روش‌های تولید محتوا با گوشی موبایل، طراحی یکسری بازیها و نظرسنجی‌ها جهت سرگرمی مخاطب در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و وب‌سایت است.

بدین منظور به عنوان مثال شما می‌توانید یکسری مسابقات در بستر اینستاگرام طراحی کنید و در ازای جواب درست به مخاطبان امتیاز دهید و به نفرات برتر جایزه اهدا کنید.

5.محتوای تولیدی کاربران

یکی از جذاب‌ترین و موثرترین راهکار جهت تولید آسان محتوا با گوشی موبایل درخواست از مخاطبان برای ارسال ویدیو و عکس در رابطه با محصولات و کالاهایمان است.

بدین صورت که از مخاطب در قالب یک مسابقه تقاضای ارسال عکس و ویدیو با محصولمان را می‌کنیم و در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام به اشتراک می‌گذاریم و هر عکس و ویدیویی که بیشترین لایک و کامنت را داشت، به عنوان برنده انتخاب می‌کنیم.

6.استفاده از قابلیت لایو(زنده)

در شرایط فعلی، مخاطبان به جهت اعتمادسازی بیشتر به دنبال ارتباط‌های مستقیم با افراد و کسب‌وکارها هستند.

همانا کسب‌وکارها می‌توانند با استفاده از لایو اینستاگرام و استفاده از برنامه‌های ویدیوکنفرانس مانند skype ، استفاده از پیام رسان هایی مانند واتس آپ و تلگرام با مخاطبان و مشتریان خود ارتباط مستقیم برقرار کنند و اعتماد آنها را برای خرید محصولات و خدمات خود جذب کنند.

7.گزارش ویدیویی

هر تولید کننده محتوا می تواند به سادگی با گوشی موبایل خود اتفاقات روزانه خود و کسب وکار خود را در قالب یک ویدیو که در حال گزارش و توضیح است، به مخاطبان از طریق اینستاگرام، تلگرام و واتس اپ و وب سایت ارائه دهد.

اگر خواسته باشیم یک جمع بندی کوتاهی داشته باشیم، در این مقاله به ارائه ۷ ایده تولید محتوا با گوشی موبایل پرداختیم که هر ارائه دهنده محتوا می‌تواند با کمی خلاقیت و استفاده از اپلیکیشن‌های موبایلی آن را تولید کند.

نکته مهم در این ۷ ایده، عملگرایی و خلاقیت در تولید محتوا با گوشی موبایل است که هر فرد می‌تواند با توجه به مخاطب شناسی دقیق ، محتواهایی جذاب و کاملا شخصی‌سازی‌شده را برای مخاطبان تولید کند.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی